AT vejlede eller ikke at vejlede

Nu hvor denne sæsons AT-eksam­in­er og årsprøver er gen­nem­førte, har jeg spekuleret lidt over et dilem­ma, når man vejled­er elev­erne som dan­sklær­er. Man lad­er sig nogle gange rive lidt med af en idé og et emne, hvor man skal bruge et hjørne af det kæm­pe­store dan­skfag, som man ikke har under­vist elev­erne i. Det bliv­er … Con­tin­ue read­ing “AT vejlede eller ikke at vejlede”